20 oktober 2014

Köks-inspo

Inspiration

Vårat kök är faktiskt helt okej så vi har tänkt att göra en light-renovering där framöver. Luckorna är vitlaserade, men väldigt slitna så de ska slipas och målas. Sen blir det ny färg på väggarna och nytt kakel. Och kanske flytta om några skåp när man ändå är igång. Och nytt golv.
 
Jo, en light-renovering var det ja..
 
Här har jag samlat några bilder som inspirerar mig i köksväg och jag riktigt längtar tills vi sätter tänderna i detta projektet. Dock kommer det väl ta ett antal månader innan det är dags men den som väntar på något gott...! :)
 
Foto: 1. Ballingslöv 2. Valerie Aflalo 3. Fleaing France via Hannas Room 4. Kvänum 5. Pinterest (Källa)
 
 
Liza

Härlig inspo, sååå snyggt! :)

Angelica

Ja, hur går det för er med renoveringen. Man hör inte så mycket och man blir bara mer nyfiken!
Jag hade tyckt det var roligt ifall vi fick vara med mer och se själva förvandlingen allteftersom.
Men jag har föll förståelse ifall du inte vill att det ska bli en renoveringsblogg.
Gillar din blogg annars :)

Svar: Hej Angelica! Tack för din åsikt! Tanken är att jag ska dela med mig mer av renovering etc. Dock har vi inte kommit så långt och jag vill inte publicera bilder som jag känner inte håller den kvalité jag önskar. Sovrummet är ju som sagt i princip färdigt, men vi inväntar våran nya säng plus lite småfix som också ska fixas. SEN lovar jag att lägga ut bilder på både före förvandlingen och massvis med smarriga efter-bilder. Det kan gärna delvis bli en renoveringsblogg men jag tycker att kvalitén på det jag väljer att publicera är superviktigt för hela intrycket. Hoppas du har förståelse :)
Sofias Inredning

Fanny

Åh ska bli spännande att se hur köket kommer bli, ser jag fram emot ! :)

Annelie

Nu blev jag också inspirerad ... jättefint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress