Nu är det äntligen dags att köpa hem mängder med hyacinter och placera ut i hemmet och bara vänta på att det ska börja dofta. Jag fick mina första för några veckor sedan, i vänninegåva, och nu har de börjat blomma så himla fint och doftar ljuvligt. Jag tycker att det är väldigt vackert att ställa ihop flera stycken, tillsammans med levande ljus, ungefär som jag gjorde i fredags när jag var ledig. Så himla mysigt att tända levande ljus mitt på dagen samtidigt som man sitter vid datorn och jobbar.
 
Foto: Sofia
 
 
erikasblogg.se

Hyacinter ger verkligen en grym julkänsla! Älskar doften! Har flera här hemma och tänker fortsätta så fram till jul :) Kram!

Svar: Låter underbart Erika! :)
Sofias Inredning

Hanna

Så fina bilder! Hyacinter är ju verkligen en av favoriterna bland alla vackra julblommor! Själv köpte jag tre stycken häromdagen :)

Svar: Ja men visst är de! Man kan verkligen frossa i dem! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress