2 november 2014

En ny yta

Hemma på Bygatan

Nuförtiden har jag en ny yta att bygga stilleben på här hemma. För några veckor sedan fick jag nämligen frågan om jag ville ta över en gammal sliten skänk. Och vi har ju ett helt hus, tänkte jag, så såklart tog jag emot den. Sedan dess har den slipats och målats, nu är det bara nya beslag som fattas innan den är helt färdig :)
 
Redan nu har sånt som jag tycker är vackert fått flytta upp på skänken, och jag känner på mig att detta kommer bli mitt nya favoritställe att bygga stilleben på! :)
 
Foto: Sofia
 
 
Sandra

Så fint du har. Vart har du köpt den marmor skivan?:)

Svar: Den har jag pysslat ihop själv. Det kan du läsa om i ett tidigare inlägg :)
Sofias Inredning

Rebecka

Har en skänk som jag tänkte måla grå jag också.
Vilken färgkod har du på denna? :)
Superfin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress