Idag lanserar Boråstapeter höstens tapetnyhet, och denna gången är det en uppföljare till populära Falsterbo som lanserades för tre år sedan. Nyheten heter, inte så överraskande kanske, Falsterbo 2.
 
"Falsterbo 2 är ännu en tidlös, klassisk kollektion tapeter präglade av historiskt hantverk, naturarv och traditionell skandinavisk sommar med dess säregna färger och unika ljus. Här samsas bästsäljande arkivmönster med sommarängsblommor i limtryck, grafiskt tecknade skuggväxter och inspiration från engelsk nationalromantik."
 
Mitt öga fastnade extra mycket på tapeten på bilderna tre och fyra, och den skulle med glädje få sitta på en vägg eller två hemma hos oss! :)
 
Foto: Boråstapeter
 
Saragunmarie

Den sista älskar jag! Jag har faktiskt tapetserat en vägg i föräldrarnas kök med den :) Den första var också hur fin som helst!

Camilla

Fantastisk tapet med ombunkarna!!
Hur ska jag få min man att tycka som jag?
Tack för härliga och kreativa idéer du ger oss :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress