När jag hade praktik på Myrorna för några månader sedan så fyndade jag en lite äldre furuspegel för ett par tior. Furu är ju inte riktigt min grej så häromveckan satte jag tänderna i den. Först slipade jag ytan med ett fint sandpapper, tvättade, grundade och avslutade med två strykningar lackfärg i en grå kulör. Blev himla bra faktiskt! Och vi som inte har någon avlång spegel slipper nu stå på toalettstolen för att kolla hur dagens outfit ser ut ;)
 
Ett enkelt diy-tips som blir riktigt snyggt är att klippa ut vackra bilder ur tidningar och tejpa upp runt en spegel. Som en daglig moodboard liksom.
 
Foto: Sofia
 
Hanna

Hej! Snyggt! Var har du funnit handen?
/Hanna

Svar: Tack! :) den har jag köpt i en vanlig konstnärsbutik! :)
Sofias Inredning

Living with Tess

Vilket fint och personligt hem du har!

Emma

Jättefint! :)

Jenny - Hemtrender

Superfint Sofia. Vilken fin grå färg du har målat den i!
Kramkram

Svar: Tack fina du! :)Kram
Sofias Inredning

Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

kerstin ehrenholm

jätte snyggt att piffa upp spegeln så där

Saragunmarie

Snyggt!

Joe

Jätte fint :)

Veronica

Åh vad fint =)

Linda

Så fint :)

Angie Lakna

super fint har du det

Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Hannah

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :)

C H A R L O T T E

fina bilder =)

Nalliiz

Wow vad fint :)

Amanda

Gud så fint & fräscht ni har hemma! Helt underbart :)

Hedda Rönnlund

Så fint!

Sari

Så himla snyggt!

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Woow, vilken fin inredningskänsla du har! Mycket stilrent.

Karin

Jätte snygg! Blev inspirerad utav spegeln, är på jakt efter en snygg så ska definitivt kolla in mina secondhand affärer i stan och leta runt och kanske fixa i ordning själv :)

Har du förresten sett gruppen "Återbruka mera" på Facebook, där finns också massa tips o trix.

Jennie Ivarsson

men oj va underbart fint.

Fröken Grön

otroligt snyggt :)

Jeanette

riktigt snyggt !

clara

Väldigt fint!

Rena

Snyggt! ;)


Kolla gärna min blogg och följ mig på bloglovin. Jag skriver om min vardag, mode och sminktips. Dessutom ett DIY recept i veckan.

Jessica

Hur snyggt som helst!!! :)

Karolin

Älskar diy tips :)... Jättefint blev det :)

Felicia - Konstverk och mammaliv.

Superfint! Och jag gillar bilderna ovanför/runt spegeln! :)

Elin Jonsson

Så himla fin! Älskar hur du har satt bilderna runt spegeln sådär :)

Olivia Nilsson

Vad fin!

Hanna

Vilket fint och inspirerande hem du har! Och snyggt med mycket grått, det är verkligen glödhett just nu och så snyggt!

Hanna Karlsson

Vad fint det ser ut!

Melisa Ahmetagic

superfint!!! Har du köpt den gråa byrån/skåpet som den är eller är den målad och ompysslad? :)

Julia

Åh va snyggt :)

Anonym

Blev snyggt det där, bra tips med bilderna från tidningar! :)

Nora

Väldigt fint!

Linda - Design Concept

Snyggt det blev! Väldigt fin grå färg du har målat med!

Ulrika

Älskar den grå färgen på skåpet! Kika gärna in på min sida och kolla mina tavlor. Man kan göra superfint med en snygg tavla!!

Frida Hultberg

Älskar den grå kulören du använt, hittar dock inte färgkoden någonstans. Skulle vara jätte snälls om jag kunde få den. Den-är-perfket!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress