För någon vecka sedan sprang jag på de här fina små apoteksflaskorna i en secondhandbutik i centrala Göteborg. Jag vred och kollade på dem en bra stund men ställde sedan tillbaks dem på hyllan då jag tyckte att priset var liiiite för högt och gick vidare till andra butiker och letade inspiration. Men efter en stund fick jag ett sånt där ha-begär, så jag var bara tvungen att springa tillbaks och köpa dem! Att dessutom två av dem är handblåsta gör dem ju bara mer åtråvärda!
 
Den stora apoteksflaskan fyndade jag ju för någon månad sedan för en tjuga, så samlingen bara växer och växer!
 
Foto: Sofia
 
 
biggeros

Jätte fina,kram

Annster

Så fint :)

Mikxki

Coola :)

Louise

Åh gamla apoteksflaskor är verkligen inne inredningsmässigt numera! :)

Sofie

Så fint!

G I N A ~

Väldigt fina! :)

Wilma

snyggt!

Alina

Coola :)

Elin

Vad fick du betala för dem? Tycker det är så svårt att veta vad som är rimligt :D

Svar: De små kostade 30+40+60 kronor. Och då var två av dem handblåsta och säkert lite mer värde i dem!Inte mycket pengar egentligen men för att bara ha som dekoration så... ;)
Sofias Inredning

Elsa Winge

Fint!

Kika gärna in på min blogg för fina bilder och tips på olika saker! Kram

Sushi

Ooo! :)
Otroligt fin bild!
Skulle också fått ett ha begär på de där flaskorna, du har en otroligt bra smak! :D

Emma

Delta gärna i min tävling på bloggen!

Emma

Delta gärna i min tävling på bloggen!

Jennyh

Jättefina =)

Sofia

så fina!

Tommy

samlar du på flaskor?

salome

Det är riktiga favvisar du har här;)

Hannah

Kika gärna in på min blogg, ställ frågor så det blir lite mer "fart" i bloggen också! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

Linda

så fina!

Greenhouse of Sweden

De är grymt snygga!

Naivsuper

Vilka godingar! Dom där kan man ju inte få för många av direkt.. ;)

SSANNAALICIA

Vad fint!

Olivia Nilsson

Fin blogg!

KAIISA

Vart ligger den secondhandbutiken?
Jag tycker inte att jag hittat någon bra här i Göteborg än :/ Så mottager gärna tips!

Svar: Det är den som ligger bakom Grandpa! Kommer inte ihåg vad den heter dock, "Kålle" nåt kanske?
Sofias Inredning

Elina

Coola :D

Belinda Breed

snygga! :)

Liz Lennemyr (F.d. Haglund)

Riktigt snygga ju! :)

Matilda

Åh jag älskar sånnahära! Man får så mycket inspo och kan göra såå mycket av dem :)

KassandraPalma

Snygga!

Nalliiz

De var riktigt fina :) Det är så fint med blommor i sådana :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress