Jag gillade verkligen köket i den här lägenheten i Kungsladugård som just nu förmedlas via Stadshem. Det jag gillade med köket är färgsättningen av väggar och köksluckor tillsammans med trägolvet och hyllorna i obehandlat trä som sitter uppe på den gråmålade pärlsponten. Gråa nyanser och obehandlad trä i kombination är riktigt, riktigt fint tycker jag!
 
Foto: Stadshem
 
 
Joe

Inte min stil men väldigt mysigt! Älskar området ;)

Carro

Mysigt men inte min stil!

Therése S

Kan bara hålla med om att det var ett ljuvligt kök.

Veronica

Så himla fint!

Emiza

fint

Veronica

Så himla fint!

Louise

Lika fint som vanligt! Vi göteborgare kan det här känner jag.. ;)

biggeros

Jag gillar träpanelen. Vi har själva vitbetsad träpanel i huset.

JUNITJEJ

Så himla fint!

MADDISENJ.SE

Gud så fint!

Kaffehörnan

Otroligt fint kök

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress