Idag fyller den här bloggen hela 5 år! När jag startade bloggen, för att på ett enkelt sätt dokumentera alla mina pyssel- och renoveringsobjekt, så kunde jag aldrig tänka mig att jag skulle sitta här fem år senare och att bloggen skulle växa sig så stor och faktiskt bli en populär inredningsblogg! Jag är så väldigt glad och tacksam för att ni är trogna och går in och kikar här varje dag!
 
Under sommaren är det dock mycket annat som händer så därför blir bloggen lite lidande. Men jag kan säga att det kommer bli mer renovering här på bloggen framöver, för i helgen som gick så flyttade jag och Joel in i vårat drömhus som vi köpt! Tills dess kan ni följa renoveringsresan mer aktivt på min Instagram som är @sofiasinredning.
 
Ha nu en underbar dag, så här sista dagen i Juli! Nedan har ni ett axplock med bilder från mina två olika hem genom åren som gått! :)
 
 
Foto: Sofia
 
 
Sabina

Grattis på 5-årsdagen! Superhärliga bilder!

erikasblogg.se

Vad roligt att få följa er renoveringsresa! Grattis till 5 år med :) Kram!

Lisen

Å va spännande!! Grattis till nya huset😃 Ska bli spännande at följa!!

Linnéa

ÅH! Grattis till 5 år och till huset! Ska bli kul att följa:)

Glada Apan

GRATTIS från oss på Glada Apan Leksaksaffär. Hoppas att ni fick en fin födelsedag. En liten present kommer från oss inom ett par dagar :-)

Trevlig helg.

www.gladaapan.se

Angelica

Hej!
Är det samma hus som sist? Kan du inte skriva lite om renoveringen och varför ni inte kunde släppa just detta hus?

Svar: Absolut! Det kommer! :)
Sofias Inredning

Catharina

5 år är ju jättebra jobbat!! Inspirerande bilder!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress