14 januari 2014

Köket

Hemmet 2012-2014

Såhär ser det ut i vårat kök i början av 2014. Det har inte hänt så mycket sen sist jag visade några glimtar härifrån men det är väl alltid något som har flyttats omkring. :) Böjträstolarna är numera målade i svart matt färg, ni kanske minns hur de såg ut när jag köpte dem? Nästa projekt blir att måla den svarta halvblanka karmstolen mattsvart också!
 
Foto: Sofia
 
Petra

Det ser jättemysigt ut!

michaela- mamma till tre 💗

såå otroligt fint!

Svar: Tack! :)
Sofias Inredning

Jennah - film, tv-spel, böcker!

Stolarna är jättefina, kul att se att rummet håller ett tema, sakerna och färgerna passar bra tillsammans. Kul att hålla på med såna små hemma-projekt också!

Svar: Tack så mycket :)
Sofias Inredning

Maria

Hej! Älskar din stil! Var är lampan ifrån?

Svar: Lampan som sitter på hyllan? Den är från Hay och är köpt på Artilleriet :)
Sofias Inredning

Julia

Åh, va fint!! Fotar du själv? :)

Svar: Tack! :) Ja det gör jag! :)
Sofias Inredning

Erica

jättefint! vart kommer stolarna ifrån?

Svar: Tack! :) Stolarna är köpta på loppis som jag sedan målat svarta! :)
Sofias Inredning

Elin Jonsson

Såå himla fint verkligen! Älskar alla detaljer :)

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Jenny

Riktigt snyggt! Vart kommer bordet ifrån? Vill ha nåt liknande till mitt kök :)

Svar: Tack så mycket! Det är faktiskt köpt på blocket. Det var ett set med kökssoffa och tre andra stolar som nu är utbytta. Så kolla blocket eller loppisar! :)
Sofias Inredning

Cissi Larsson

Jättefint kök, otroligt! :)

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på bloggen :)

Emma

Vart kommer den fyrkantiga svartvita kudden i harlequinmönster ifrån? :) Superfin!

Svar: Den har jag sytt själv med ett tyg från Stoff och Stil. :) Tack så mycket! :)
Sofias Inredning

Linnéa

varifrån kommer postern med diamenten? har inte hittat någon utan text!

Svar: Jag har gjort den själv :) papper, penna och linjal!
Sofias Inredning

Linn

Supermysigt kök du har! Vart har du köpt hyllorna? Enkla och fina tycker jag :)

Svar: Tack! :) Det är enkla limträskivor i furu som jag betsat svarta. Konsollerna är från Ikea :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress