Häromdagen pysslade jag ihop den här väggdekorationen i form av loppisfyndade träkulor och ett skinnsnöre. Den har inte hittat sin rätta plats ännu utan hänger för tillfället på det gråa skåpet.
 
Foto: Sofia
 
.Mikaela

Fint! Och vilket vackert skåp!

Therése S

Fint.

michaela- mamma till tre 💗

väldigt fint blev det!

frupastell

Så fint skåpet är, väldigt fin färg.

Tess

Grymt snyggt! :) Kram

Kaffehörnan

Snygga dom är passar där

fannyisaksson

När jag ser din träpärlor på lädersnöre måste jag ju bara få visa min kreativa ådra lite och tipsa om något jag gjort. Jag gör grytunderlägg av läderband/snöre och träkulor. Sist köpte jag faktiskt grafitsvart bets och betsade ett gäng träkulor med hjälp av en disksvamp. Länkar till två inlägg med bilder på mitt påhitt!

http://fannyisaksson.blogspot.se/2014/01/creative.html

http://fannyisaksson.blogspot.se/2013/03/parlor-lader.html

Svar: Tjusigt! Har faktiskt gjort det jag med för något halvår sedan! ;)
Sofias Inredning

Elin Jonsson

Superfint! :)

Sara

Vilken fin & inspirerande blogg du har! :) Bor du i en bostadsrätt, eller kan man få en så fin hyreslägenhet? Tänkte eftersom allt ser så nytt & fräscht ut :)

Svar: Tack så mycket!! :) vi bor i en hyresrätt men vi har målat och tapetserat i den själva :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress