Ni kanske har uppmärksammat Ikeas nya kollektion Bråkig? Det är en tillfällig kollektion som kommer säljas i en begränsad upplaga med start den 7e Februari. Och visst finns det en hel del fina saker som gärna skulle få följa med hem ifrån det stora varuhuset? :)
Själv är jag lite nyfiken på kopparna och förvaringslådorna. Men det kommer även finnas skålar, mattor, kuddar, stolar m.m. Och visst ser det ut som fina prints som ligger på golvet i översta bilden? :)
 
Planerar du att köpa något från kollektionen?
 
Foto: Ikea
 
 
Petra

Jag tycker kopparna och tyget som händer på bilden högst upp är superfina! Ska försöka lägga vantarna på dem så fort de kommer ut i butik! (man vill ju inte att det ska ta slut, hehe)

Hannah

Jag tror jag kommer köpa en pall av varje färg, mycket vackra färgklickar i hemmet och att dom går stapla är ju fantastiskt! :D

Alexandra

Härlig färgskala! Och askarna känns ju perfa för lite småförvaring!

frupastell

Tycker att förvaringslådorna ser spännande ut till barnrummet och stolarna skulle jag vilja se närmare på :)

Carola

Vilka härliga färger! Får nog snart bli ett besök där.

Therese

Jag tycker allt ser så himla fint ut, speciellt kopparna:). Jag ska på förhandsvisningen på torsdag och hoppas få med mig lite smått och gott hem då:).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress