Jag är kanske inte så värst traditionell när det kommer till julpynt etc. Jag är inte heller så värst förtjust i rött så därför är julen ganska neutral hemma hos oss. När jag i helgen band en krans till dörren använde jag mig endast av granris, varpå min sambo blev lite förvånad när jag sa att den var färdig och faktiskt skulle vara sådär "naken". Jag får väl ändå höra hans önskan och kanske, kanske knyta dit ett rött band och några kanelstänger, så att den blir lite mer julig (fast jag tycker den är superfin som den är..)
 
En annan som har fattat grejen är ju fantastiska Lotta Agaton. Hennes styling för Residence tycker jag är helt bedårande. Enkel och stilren, och i helt underbart vackra nyanser! Ungefär lite som Emma Persson Lagerbergs styling från förra året, som även den var ursnygg! Det behöver liksom inte vara rött och glittrigt för att skapa rätt stämning...
 
Vill ni ha mer julig inspiration så hittar ni det under den här kategorin!
 
Styling: Lotta Agaton för Residence
 
 
När Annie fotograferar i Kalifornien

Håller med! Min jul brukar gå i silver, varierat med lite guld, men inget rött direkt. Kanske någon detalj. I år var det hampasnören i bjällror och enkla pappstjärnor med glitter. Älskar enkelt granris och hampasnören, brunt gammaldags inslagspapper och levande ljus.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress