I veckan fick jag för mig att jag skulle ändra om lite i min tavelvägg ovanför soffan. I tisdags köpte jag mig nämligen en finfin kopparspegel på Balders Hage och den skulle ju såklart få en snygg plats bland resten av tavlorna. Sagt och gjort. 45 minuter och ett antal nya spikhål senare så fick tavelväggen sig ett lite annorlunda utseende.
 
Foto: Sofia
Lisa

Snyggt och inspirerande! Är det Klong?
Jag har nyligen startat en blogg, kika gärna in! :)

Svar: Tack! :) Ja precis, finaste julklappen jag fått nånsin :)
Sofias Inredning

biggeros

Oj,vilken fin oljelampa/fotogenlampa i koppar!!

anna

så fint det blev! :)

Emma

Snyggt!! Blev lite kär i tavlan med handen och gubben, vart kommer den ifrån?

Jennifer Nilsson

hjälp vad snyggt!
http://jennworld.blogg.se

Barsine

Grymt fin tavelvägg! Vi har tänkt på nåt liknande så det var kul att se hur fint det kan bli!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress