Veckans två första dagar spenderades i en härlig trea i Linné som var otroligt fin och med en stor potential! Riktigt fina gamla trägolv, rymlig takhöjd, djupa fönsternischer och fina stuckaturer.
 
Vill du se mer glimtar från vad som händer på dagarna? Följ mig på Instagram (sofiasinredning) där jag uppdaterar dagligen! :)
 
 
Här har vi använt benbockar i trä och en helt vanlig plywood-skiva. Tyckte detta blev en riktigt fin kontrast till den romantiska brodyr-tapeten.
 
Här har vi använt en spillbit av plywood och skruvat i skruvar som böckerna vilar på. En fiffig idé om du har fina bokomslag som du vill visa på ett nytt sätt!
 
I lägenheten fanns det en walk-in-closet som jag fick fria händer att styla. Här är resultatet!
 
Sovrummet var det rum som jag tillbringade mest tid under vår styling! Visst blev det fint? :)
 
Sandra | Inspirera Mera

Det blev riktigt fint, gillade verkligen din styling i walk in closet.

Svar: Åh tack snälla du! :)
Sofias Inredning

Jenny - Hemtrender

Det låter som fantastiskt roliga dagar att få jobba med det här.. och så gör ni det så himla fint också! Ni är grymma;)

Svar: Ja det är verkligen jätteroligt men det är också väldigt slitigt! ;)Tack så mycket! :)
Sofias Inredning

Anonym

så fint :)

Anna

Hej! Vilken fin styling! Jag undrar lite över bordet i plywood, var köpte ni skivan och var köpte ni bockarna? Tack på förhand! :)

Svar: Vad kul att du gillar! :) Bockarna tror jag är från Ikea och plywoodskivan hittar du i en vanlig bygghandel :)
Sofias Inredning

Lisa

Superfint! Jag hittade in hit via google där jag såg en bild på det svarta bordet med svarvade ben. Var kommer det ifrån?

Svar: Det är nog antikt så tips är att leta på loppis och auktioner! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress