31 oktober 2013

Shoppingsug

Inspiration

När jag ser de här fina bilderna från House Doctor så blir jag så hiiiimla inspirerad till att shoppa massa nya prylar till hemmet. En sak som jag har tänkt att göra jättelänge är att sy ett gäng med nya kuddar, det kanske får bli November månads projekt! :)
 
Foto: House Doctor
 
Pernilla Plaza Interiör

House doctor kan dom!

LORISSA LOVEBOMB

Åh så mycket fint! Jag blir också sugen :D

Li

Åh, House Doctor har verkligen så himla många fina saker! Attans att jag prioriterar min häst och annat så mycket, annars hade jag shoppat massor från dom! :)

Elin Jonsson

Så himla mycket fint där!

Jeanette

Hej
vilken fin blogg du har och så mycket fint du gör
Kram Jeanette

Svar: Tack snälla! Vad roligt att du gillar! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress