Igår var det en sån där dag när man bara går hemma och grejar. Det tråkiga vädret gjorde att jag inte hade lust till att gå ut så det var ett perfekt tillfälle för lite pyssel!
Jag tänkte tipsa om ett jättefiffigt pyssel som vem som helst klarar av att göra. För vem har inte skokartonger som ligger och skräpar i en garderob hemma till ingen direkt nytta? Då är det ju bättre att klä in dem i ett fint papper/tapet och istället visa upp dem och använda dem till förvaring av vardagliga prylar! :)
 
Jag använde mig av tapetstuvar och limmade fast det med vanligt vävlim. Lättast är att använda sig av en liten pensel att kleta ut limmet med och en sax är ett måste. Sedan är det bara att börja klä in lådan. Om du vill ha ett riktigt bra resultat så krävs noggrannhet, och jag lovar, det är det värt! :)
 
Före:
 
Efter:
Foto: Sofia
 
michaela- mamma till tre 💗

men åh. så himla fina dom blev!

Frida ek

Så himla fina!

Jenny

Så fina dom blev! Bra tips.

Louise

blev riktigt fint! :)

annayellowbanana

jättefina!

Elin Jonsson

Så himla fint det blev! :)

lejnox

Superfint! Snyggt med mönsterpassningen också! :)

Svar: Försökte i alla fall ;) Blev inte hundra men... :P
Sofias Inredning

Sofie

Tack för tipset! Sitter nämligen precis med ett par lådor som jag inte visste vad jag skulle göra med. Det här blir toppen :)

Svar: Vad kul att du blev inspirerad! Lycka till med dina projekt! :)
Sofias Inredning

Bohista - diy, inredning konst och livet

Dem blev verkligen jättefina, kul att ge bort i present till någon också (med något i såklart) :)

Josefin

jättefina ju!

Jenny

Gud vad smart & snyggt, detta lär jag verkligen prova!

michaela- mamma till tre 💗

men SÅ fina de blev! de där borde ju tom jag klara av att göra ;)

frida

synd du inte gjorde steg för steg beskrivning hihi, var har du köpt det super fina tapeten/parret ?=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress