Detta är mina favoriter från Åhléns just nu. Glasboxarna hade gärna fått flytta in hos mig. Julklapp kanske? :)
 
 
 
 
Foto: Åhléns
 
 
Nilla Tankebubblor

Fina glasboxar! Finns de på Åhléns hemsida?

Svar: Jag har inte sett dem på hemsidan än. Men finns i butik! :)
Sofias Inredning

Helena N

Men hallå där, det här inlägget kom ju som en skänk från ovan!
I helgen har jag suttit och limmat o lagat två små grejer som min äldsta dotter gjorde när hon var liten och gick på fritids. De har varit oskyddade och blivit lite illa åtgågna med åren. Jag satt även försiktigt och dammade av dem en lång stund med en liten pensel.
Sa då till dottern att jag skulle vilja ha tag på två avlånga glasboxar att ha dem i, och så visar du dem här, tjohoo! Måste genast till Åhlens!
Tack för tipset fina Sofia!
Kram Helena

Svar: Haha men så passande då ;) dem är jättefina, verkligen! Åk dit innan dem tar slut! :)
Sofias Inredning

erikasblogg.se

Men jaaa, de där glasboxarna skulle ju vara perfekta att förvara sina vardagssmycken i. Tack för tipset! KRAM!

Svar: Men ja, visst är de himla fina och praktiska?! Superfint att förvara sånt som är vackert för ögat att se på :)
Sofias Inredning

Anita

Jag fick tipset om din fina blogg av min dotter. Massor med snyggt. Jag kommer gärna tillbaka. Anita

Svar: Åh men vad roligt att du gillar! Du är välkommen tillbaka :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress