I helgen som gick hann jag med att gå på hela fyra loppisar! Det blev inte så många fynd, men desto finare i alla fall!
Jag hittade en tjusig rund mormorbricka för en tjuga. Nu är det den tredje marmorbrickan som har fått flytta in här hemma, kanske får räcka nu? ;)
Mässingsljusstakar kan man ju inte ha för många utav så denna fick följa med hem för en tia.
Och slutligen så hittade jag den här fina silvriga asken i form av en ananas. Har sett en nyproducerad variant på flertalet bloggar men tycker att den här har mer charm än en nyproducerad. Ananasen blev min för trettio kronor!
 
Och första julblomman har också fått flytta in i helgen. Tack mamma! :)
 
Foto: Sofia
 
 
 
 
Lotta - Husomhelst

Men ÅH, vilka fynd! Ananasen är ju fantastisk - grattis :D

Jessie

Tre riktigt fina fynd! Nu blev jag riktigt loppis- och fyndsugen, får nog ta mig en runda imorgon :)
Riktigt fin blogg!

Lipan

Oj jäklar vilka fynd! Både billiga och riktigt fina. :)

Jojo

Fint!

Johanna

Vilka fynd! Älskar verkligen loppisar! Ska ner till Göteborg i helgen men hinner knappast gå på loppisar då vi har fullt program. Men nästa gång kanske! :-)

Anna

Ananasen var grymt fin!!

Zandra

Skulle kunna dö för den ananasen! Lyllos dig :)

Elin Jonsson

Men wow, älskar ananasen!

Fanny

Åh! Jag tycker du får tipsa om loppisar snart :) Var på en runda i Göteborg för ett tag sen men kom bara hem med en liten glasflaska.. :)

Ellinor

Man hittar alltid något bra på loppis! =)

Sriwanna Salomonsson

så fina fynd!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress