Jag gillar verkligen butiken Kvart Interiör och supersäkra och coola ägaren Joanna Bagge. Kvart Interiör har en massa fina grejer till hemmet och Joanna är verkligen duktig på att plocka ut dem bästa pärlorna. Nu har hon varit i farten på annat håll, nämligen stylat en lägenhet för Stadshem och jag tycker verkligen att lägenheten är hur fin som helst! Älskar stilen och prylarna, och visst har hon verkligen fingertoppskänsla den där Joanna?!
 
Foto: Stadshem
 
Junitjej

Så snyggt!

Karin

Wow vad snyggt!

LORISSA LOVEBOMB

I LOVE IT :D

Elin

Åh, är det någon som vet var mattan kommer ifrån?

Svar: House Doctor tror jag! :)
Sofias Inredning

Liw - FINA LYAN

Verkligen :)

Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Härliga, dämpade färgskalor!

Nilla Tankebubblor

Så mycket snyggt! Ha en bra dag.

Madeleine

Det var fel Joanna Bagge, jag mailade via kontaktuppgifterna som stod i länken :/ .
Någon som vet vart träbordet kommer ifrån?
Det vita ser ut som det som finns på ellos, det större?
Och jag har letat som en galning efter träbordet här, men hittar inget som kan stämma in i måtten.. liknar det från hay (?) men jag hår inte ihop det med måtten, då det här ser så litet och högt ut..

Svar: Gå in på kvarr interiörs sida och maila henne därifrån. Hon har nog två olika företag!
Sofias Inredning

Jennifer

Åh så fint, var har du köpt glasunderläggen och brickan?? :)

FixarFarsan.se

Snygg design du har på bloggen! Mycket bra bilder, bra komposition, rent och snabtt!

Bra jobbat! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress