18 november 2013

Köket just nu

Hemmet 2012-2014

Här ser ni några glimtar från vårat kök just nu. Förra helgen hamnade Lisa Bengtssons tax "Betty" på väggen här istället för i vardagsrummet. Tyckte det blev kanon!
 
De blåa böjträstolarna med rottingsits skall i veckan få sig en makeover. Matt-svart it is!
 
Foto: Sofia
 
Theres

Verkligen jättesnyggt! Tack för en inspirerande blogg!

Saragunmarie

Åh vad fint!! :)

Fanny

Vart har du köpt stolarna? :)

Svar: Loppis ;)
Sofias Inredning

livetmedtinnitus.blogg.se

Kolla gäran in min blogg om tinnitus. Försäker skriva bra och peppande!

Petra

Gud vad fint! Den gråa nyansen på väggen var jättesnygg!

Svar: Tack snälla! :)
Sofias Inredning

Anonym

Fint!!!

julia

shit, snyggt!!

Sanna Johansson Bizzozero

Ser mysigt ut!

susanas.blogg.se

riktigt snyggt. kommer fond tapeten ifrån rusta?

Tess

Åh, så fint! :) Kram

Ida

Gud vad fint. Verkligen stilfullt, fräsht & ombonat på en och samma gång :) Fullträff!

Cecilia

Vilket underbart kök! Himla fint!

Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF

Vilket drömkök!!!!

Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation?
Kika in hos mig lite snabbt då :)
kram

Ida Nilsson

Gud så fint ni har det!

Hanna

Gud vad fint! Verkligen ett drömkök! :)

Johanna Torikka

Åh vad fint, sådär vill jag bo!

Jenny :)

Snyggt! :D

Linn

Fint!

Frida

Åh vad fint och specielt!

Sara

så fint :)

Nalliiz

Det ser ju jätte fint ut :) Tycker om golvet oxå :)

Michelle Gawronska

Fin blogg!

mycamerasperspective.blogg.se

spännande! snyggt!

Jenny

Riktigt snyggt!! Älskar alla detaljer och mönster och hela stilen!

Ditte

Vad fint! Och när jag såg den gamla gröna vågen hajade jag till lite extra; en sådan har jag också, ärvd av min mamma.
Extra piffigt med stolarna i olika färger.

Johanna E.

Jätte fint! :)

Ida

Gud så snyggt!

Sofia

Otroligt fint! Drömköket! Sådan perfekt mix!

M

Jättefint och inspirerande kök.. :)

Elin Jonsson

Huuur fint som helst! :)

Linda

Åh, så fint! Nu blev jag lite inspirerad till hur jag kan inreda köket när vi ska flytta :)

biggeros

Gulligt, mysigt kök du har med alla dessa detaljer på hyllan. Vilken mysig köksbänk. Jag hade en furubänk när jag var ung. Jag ska skänka den till min ena dotter, för jag har inte haft den i köket på jätte länge. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Jeanette

Gud vilken fin och inspirerande matplats du skapat! Läste också att du pluggar till VM , kul :) Själv pluggade jag till VM i leksand och blev klar nu i somras. Men som sagt riktigt inspirerande!

thien

fint

ZTCJ

Jag älskar hyllan över soffan! Riktigt trevligt kök! :)

Hemmakatten

Superfint! Stilkänsla, personligt och snyggt. Du har verkligen satt ihop det fint på hyllorna. Ser ut som det kan bli trivsamma stunder i köket! :)

jennie pluggar i los angeles

Supersnygg inredning! love it

Sandra

jättefint!

lillemor

Vad fint

frida

Klickade mig hit av en slump och det är jag glad för. så fint. och älskar kuddarna och tavlan och ja hela stuket=)

Nina

Gud! Vad fint det är :)

Nora

Vad fint!!

Jessie

Gud vad fint!!! Såhär vill jag ha det i mitt kök!

Make up by Sandra

Fantastiskt mysigt kök!!!

Josefine

inspiration

Cecilia Malmgren

Gud vad fint! Riktigt stiligt!

Erika

underbart snyggt!!

Denise

älskar det där bordet!

Anna

Snyggt du!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress