Jag har under en tid trånat efter den här typen av speglar och jag har letat och letat och letat efter en på loppis utan framgång. För ett tag sedan var jag med i en budgivning på Tradera på ett riktigt fint exemplar men när slutpriset hamnade på över 1200 kronor så kände jag väl att det där med att hitta en sån där spegel till ett rimligt pris kommer la såklart inte att gå.
Men så fredags kväll fick jag en påminnelse från Tradera. En auktion skulle snart ta slut på en "favoritmarkerad" spegel så jag hängde liksom på. En minut kvar och jag lägger ett bud. Och jag vann! Och det till en fjärdedel av priset som den andra spegeln gick för!
Men vet ni vad det knasiga i kråksången är? Igår när jag var på Holmens Marknad, vad tror ni att jag hittar? Jo just det, en nästan likadan spegel! Så då var jag ju bara tvungen att köpa den också så nu skall väl en säljas, skall bara komma fram till vilken av dem jag själv vill behålla.
 
Så det kan gå va?! :)
 
Sandra

Hej Sofia!
Jag har för mig att du bloggat om en tapet som gör att det ser ut som om det sitter anteckningar och massa pappersark på väggen. Jag kan dock inte hitta inlägget, känner du igen det jag beskriver?
Tack för trevlig läsning!
Hälsningar från Sandra

Svar: Hej Sandra!Det låter som att det kan vara Vintage från Boråstapeter. Kika in på länken nedan och se ;)

http://sofiasinredning.blogg.se/2012/january/nyhet-fran-borastapeter-vintage.html

Hoppas att det är den du söker! Hör gärna av dig igen! :)
Sofias Inredning

Ellie

jättefint!

Tina

Hehe ja så brukar det vara. ;-D Man letar och letar och sen finns det flera eller man blir med flera av samma. Nyfiken på bilder på båda så man får se vad du väljer mellan?

Kram T

Svar: Den jag köpte från Tradera hämtade jag idag. Den andra från Holmens Marknad får jag hämta med bil i veckan! Om du följer mig på Instagram så kan du se spegeln jag hämtade idag och det är nog den jag tänkt att behålla ;)
Kram
Sofias Inredning

Sandra

Hej igen!
Det var tyvärr inte den från Boråstapeter jag menade. Tapeten jag tänker på är mer gulaktig och anteckningspappernas kanter ser ut att vara upprullade. Det set ut som om någon nålat upp massor av A4-sidor på väggen.

Kanske var det inte här jag har sett den då, men tack så mycket för hjälpen!
Hälsningar,
Sandra

Svar: Okej synd! Kan det vara något från mrperswall?
http://www.mrperswall.se/alla-tapeter/kollektioner/nostalgic#id=78437m

Eller kanske

http://sofiasinredning.blogg.se/2011/november/ny-kollektion-fran-pip-studio.html

Sofias Inredning

peter

Hej, läste om spegeln du ska sälja. Om du har lust att skicka en bild på den så kan jag mycket väl vara intresserad av att köpa den.
MVH
Peter

Svar: Hej Peter!
Absolut det kan jag göra! Skall bara se till att få hem den först ;)
Jag hade faktiskt tänkt lägga ut den på Tradera men eventuellt säljer jag den här via bloggen, får se hur skicket på den är och vad jag vill sälja den för ;)

MVH Sofia
Sofias Inredning

Ebba

Hej! Jag undrar vad en sådan spegel kallas? Försökt googla lite men jag hittar inte just den där sorten. Tacksam för svar :) mvh Ebba

Svar: Hej ebba! Vet inte exakt vad den heter men prova typ 50-60tals spegel eller ihopfällbar spegel. Jag har en lite rakare modell att sälja om du är intresserad.
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress