Ni kanske såg den fina klädhängaren i mitt föregående inlägg? Det får bli dagens DIY-tips! Köp en lagom längd metallrör, rep/snöre och två krokar att fästa i taket - och vips, så har du tillverkat dig en superfin klädställning som inte står på golvet och dammar! :)
 
 
erikasblogg.se

Såg att du tipsat om denna på insta och jösses vilken smart grej!! Vi är ju ute efter en klädstång till vårt nya sovrum och jag vill helst inte ha en som står på golvet, just för dammandets skull :) Denna blir ju perfa! Kan vara snygg att hänga upp i smala kedjor med kanske :) Måste visa den för min sambo och se vad han tycker! Kram!

Svar: Ja visst är den läcker, och superenkel att göra!Jag är själv sugen på att göra en med koppar-rör! ;)

Kram
Sofias Inredning

Malin på pastill

Supersnyggt! Har gjort en likadan fast med en trädgren :-)

Ebba

Wow vad snygg och wow vilken grym blogg!! Har tyvärr inte plats i mitt rum, annars hade jag lätt gjort en sådan här klädhängare! Kram

Elisabeth

Tänkte bara tipsa om att det annars finns sjyssta industriella klädhängare på www.akeand.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress