Här ser ni några utav mina senaste fynd. Den fina termosen köpte jag på loppis i Lördags för en tia (!) och skicket på den är perfekt! Ibland springer man på gamla termosar men antingen är dem alldeles för dyra eller så saknar de korken eller så är glaset invändigt trasigt. Men denna är så himla fin!!
Den fina arbetslampan är mitt senaste Tradera-fynd och nu ska den bara fixas till bruksskick :)
 
Foton tagna via min Instagram
 
Åse - Interiörguiden

Grattis till dina fina fynd, du har verkligen tur när du är på skattjakt!

Svar: Tack Åse! Ja antingen är det tur eller så är det tack vare mina vältränade loppisögon ;)
Sofias Inredning

Lissen

Vilken fin burksamling du har och termosen vilket bra fynd.

Trevlig påsk
Lissen

Svar: Tack så mycket och detsamma till dig, glad påsk! :)
Sofias Inredning

Elin Jonsson

Nej men åh, vad söt termos! Lampan ser också smått fantastisk ut :D Jag vill gå på loppis med dig! Haha!

Svar: Hehe tack! ;) du är faktiskt inte den enda som har sagt så.. Har väl ett tränat öga antar jag ;)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress