Hade jag bara haft någon typ av uteplats, allra helst en balkong, men gärna bara någon ynka kvadratmeter utanför huset som bara var Min, så skulle jag fläska på rejält med prylar och textilier som gör mig lycklig. Som liksom ger en känsla av att "här vill jag vara". Men nu har jag ju inte den där ynka kvadraten så jag får nöja mig med att få inspiration genom bilder istället.
Den här fina stylingen gjorde Frida i ett samarbete med Ellos tidigare i våras och jag tycker att resultatet blev så fint! Man blir ju verkligen sugen på att handla prylar från Ellos, eller hur?
 
 
Foto: Ellos
Styling Frida Ramstedt
 
 
Ida Nilsson

Skitsnyggt och inspirerande!

Sofi

Jätte snygg stil, älskar såna ljusslingor men dom är svåra att få tag på :(

Svar:
Sofias Inredning

Sara Ekman

Så fint! :)

Jeanette

Snyggt! Ett tips till är att sätta en fototavla bakom plexiglas på terrassen eller balkongen.

Köksblandare

Mycket fin ute vägg, helt klart.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress