Jaha, så har ännu ett år gått och jag har än en gång blivit ett år äldre. Ja kan ni tänka er att jag idag fyller 26 år? Lilla jag liksom? Som ser ut att inte vara en dag äldre än myndig och som Alltid Alltid får visa leg på systemet?!
 
Nåväl, på min födelsedag så hade jag nog drömt om att gå hemma i lägenheten och pilla och piffa och ha snittblommor i varje hörn. Men sådan blir inte min födelsedag, nejnej. Jag befinner mig i ett renoveringskaos hos mina föräldrar och lagar matlådorna på kokplatta och tar vatten ur kranen på badrummet. Inte så glammigt va? ;)
 
Men jag ska inte vara sån. Jag har det faktiskt jättemysigt här, och imorse fick jag till och med frukost på "sängen", fast dess riktiga namn är ju såklart luftmadrassen ;)
 
Ungefär såhär hade det gärna fått se ut hos mig idag!
 
Foto: Ikea/Livet Hemma
 
 
Lissen

Grattis på födelsedagen, du har något att se fram emot, när renoveringen är klar.

// Lissen

Svar: Tack :) Ja, då blir det riktigt roligt att hälsa på föräldrarna och spendera tid i köket :)
Sofias Inredning

Annika

Grattis på födelsedagen! Älskar din blogg. Fin bild från Ikea på deras söta brödlåda

Svar: Tack så mycket Annika! Vad roligt att du tycker det :)
Sofias Inredning

erikasblogg.se

Stort grattis på din dag fina Sofia!

Svar: Tack Erika! :)
Sofias Inredning

Angelica - mamma till Bruce och Kimberly

Stort grattis på födelsedagen! :)

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Tina

Hehe... himla roligt skrivet och beskrivet. ;D

Du får ha en bra födelsdag trots allt!

/Kram T

Svar: Hehe ;) Tack så mycket :)
Sofias Inredning

Emma

Grattis på födelsedagen! :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Sofias Inredning

lejnox

Stort grattis på din födelsedag!

Svar: Taaack :D
Sofias Inredning

Den där Victoria

Stort grattis på din födelsedag, inte helt fel att få frukost på sängen (f'låt luftmadrassen ;) )

Kram

Svar: Tack så mycket Victoria :)
Sofias Inredning

Kaffehörnan

Stort grattis

Svar: Tack snälla! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress