Jag måste bara visa bilderna från den här underbara lägenheten som Frida tipsade om häromdagen. Den är ju bara sååå fin! Härliga designklassiker tillsammans med personliga prylar och lite vintage, eller vad säger ni om den lilla bänken som agerar avställningsyta för tavlor? Jättefin! För att inte tala om mässingkranen i köket! :)
 
Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Precis som du skriver, en riktig pärla! :)

Junitjej

Verkligen fin lägenhet!

Cassandra

ååh så ljuvligt det ser ut!

Designtjejen/Emmelie

Jätte fin!!
Kramar

Sofia

Så fint! :-)

˟ Photospiration

Så fint!

marycaroline.blogg.se

Oh, jag gillar den där "gungstolen" :) Är den designad så från början eller är den ombyggd? :)

Elin

vilken härlig gungstol, den vill jag ha! skulle passa in nu när vi ska inreda vår whiskeybod.

Malin

Åh sjukt fin filt. Vart kan man få tag på den?

Svar: Filt? Vilken filt??
Sofias Inredning

Malin

Haha såg nu att jag kommenterat fel bild! Var filten på några bilder ner ;) den grovstickade!

Malin

Haha såg nu att jag kommenterat fel bild! Var filten på några bilder ner ;) den grovstickade!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress