Jag vill som sagt inte visa er hela resultatet av våran kubhylla som vi byggt, inte förrän väggarna är målade och tapetserade. Men här får ni i alla fall ytterligare en smygtitt på hur kubhyllan ser ut. Jag är så himla förtjust i den, den är som ett tittskåp med massa fina saker i. Häromdagen ställde jag in några tapetprover ifrån en av de senaste kollektionerna från Boråstapeter - Garden Party.
 
Foto: Sofia
 
lejnox

Blir verkligen sugen på att se slutresultatet när detta ser så fint ut!

Svar: Vad kul! Jag är spänd på att få visa er!! :)
Sofias Inredning

Louise

åh ser ut att bli sååå snyggt

Svar: Tack! :)
Sofias Inredning

Tilde R

Vad fint det ser ut att bli!!

Svar: Tack! :)
Sofias Inredning

Anonym

Jag är redan västligt avundsjuk på ditt fina skåp:). Vill också ha! Kram fanny

Svar: Haha tack så mycket! :) Jag är riktigt nöjd och längtar tills hela helheten är bra! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress