Den här bilden andas verkligen ljus och renhet! Ljusa toner som vitt, svaga pasteller och ljusa gråa toner tillsammans med riktigt ljusa träslag, det är fint det! :)
 
Foto: Ikea/Livet Hemma

 
Hannasinspo

Ja, visst är det svårt att välja soffa. Det är en nödvändig möbel som man vill ska vara både funktionell och snygg(mest snygg)!

Svar: Skitsvårt verkligen! Håller med dig om det där med funktionen. För mig är inte den heller så viktig, men min sambo håller nog inte med ;)
Sofias Inredning

Annika

Fint :)

Frida

Vad stilrent!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på [email protected]
Välkomna!

Splendid Willow

Hej Sofia - via Seattle!

Hamnade paa din fina sida av en slump naer jag letade efter Ikea hyllor! (: Inte aer vael dessa fina hyllor Ikea? Har du moejligtvis en laenk till original-bilden? Om det aer Ikea saa vill jag koepa dom bums! Vaeldigt vackert.

Hej och trevlig helg!

Monika

Svar: Hej Monika! Jo detta skall faktiskt vara hyllor från Ikea, dock tror jag inte att de lanseras förrän till hösten! Så du får ha lite tålamod! :)
MVH Sofia
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress