Ni som följer mig på Instagram kanske såg att jag besökte Ullared för någon vecka sedan. Självklart gjorde jag några fynd inne på Gekås men höjdpunkten med dagen var att gå in i det andra köpcentret mitt emot själva Gekås och strosa omkring på Lantmännens butik. Där unnade jag mig den här superfina gamla buckliga plåtlådan för lite av födelsedagspengarna som jag fick när jag fyllde år. Den har kanske inte hittat sin optimala plats ännu men jag var bara tvungen att fota och visa er min nya favoritlåda! :)
 
Foton tagna via min Instagram
 
Helena N

Den är verkligen superfin!
Det var ett tag sen jag var i Ullared, och Lantmännens butik har jag tydligen missat.
Måste kolla nästa gång.
Kram kram
/Helena

Svar: Tack Helena! Jag är så himla glad för den! Jag längtar redan till nästa Ullaredsbesök för då måste jag absolut gå dit igen! :)
Sofias Inredning

erikasblogg.se

Jag älskar den butiken och går aldrig därifrån tomhänt, hihi. Halva nöjet med att åka till Ullared ju ;)

Svar: Ja men verkligen! Det lär bli fler besök i framtiden! :)
Sofias Inredning

anna

åh, så fin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress