I förra veckan fyndade jag. Gallerix hade nämligen 50% rabatt i hela butiken så jag gick dit för att kolla vad de hade för fina prints och planscher. Jag var egentligen ute efter en grå "keep calm and carry on" men det fanns inte... Istället hittade jag det här fina printet av Tovelisa och jag var nämligen lite sugen på den för ett bra tag sedan men sen rann det liksom ut i sanden. Ordinarie pris var 149 kr så jag betalde alltså endast 75 kr! Det är ju superbilligt! Tovelisas prints säljs även på en del andra ställen bl.a webbshopar och där tar de ca 250 kr/st!
 
Och som ni ser, ännu fler fjädrar....
 
 
På mellandagsrean fyndade jag även en fin stickad pläd från Hemtex som jag kikat på ett tag nu. Prissänkt från 499 kr till 199 kr. FYND!! :)
 
Foto: Sofia
 
 
Lissen

Trevligt att fynda det man tittat på och velat ha.

Trevlig helg.
// Lissen

Svar: Ja, då blir det mycket roligare! ;)
Sofias Inredning

Malin ~ Inredning och annat

Åh vilken vacker byrå sakerna stod på!

Svar: Tack så mycket! Det är den möbeln som ligger mig varmast om hjärtat! Du hittar förvandlingen i kategorin "renoveringsobjekt" :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress