11 januari 2013

Feather

Hemmet 2012-2014

Just nu har jag dille på svarta fjädrar så vårat hem har liksom fått sig en liten "fjäder-touch". Ni kommer se mer av dessa svarta finingar i kommande inlägg här på bloggen, jag kan liksom inte låta bli! :)
 
En riktigt fin fredag önskar jag er fina läsare! :)
 
Foto: Sofia
 
Viktoria

En trevlig fredag till dig med! Supersnygg inredningsdetalj med det svartvita i pappren och med fjädern!

Svar: Tack snälla! Ja, jag tyckte det blev riktigt läckert!
Sofias Inredning

Anna

Vilka fina fynd! Man blir liksom lite extra glad när man hittar sånt man kikat på och velat ha!

Svar: Ja verkligen, då känns det bara såååå rätt! :)
Sofias Inredning

Jennica

Fint med fjädrar! Får ge mig ut på jakt efter sådana. Och det är ju så fint på ett lite coolt, slarvigt sätt att sätta upp prints med washi!
Kram!

Svar: Tack! Jag köpte mina på Panduro, så det är mitt tips! ;) Ja, visst blir det fint att använda washitejp till posters och prints :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress