Jag hittade det här roliga inlägget på Ikeas inspirationsblogg Livet Hemma. Himla fiffigt och snyggt! Och jag som t.o.m köpt en svart porslinspenna på Panduros rea förra året! Det blir till att leta vitt porslin på loppis och börja kladda helt enkelt! :)
 
Foto: Ikea/Livet Hemma
Illustratör: Marina Andersson
 
michaela- med syskon i magen <3

verkligen snyggt. och så roligt när man kan göra det helt personligt :)

Elin Jonsson

Väldigt rolig idé! Kanske man skulle prova någon gång :)

Malin

gud va roligt, en ide jag verkligen ska testa då jag håller på med pyssel och jag skulle uppskatta om du kunde besöka min blogg och se mina lerfigurer som jag säljer för att stödja Ms. kram

Martina

Det här var det bästa jag sett på länge! Bästa presenten till nyutflyttade studenter som behöver lite fint porslin, det ska jag göra! Tack :)

Namaste

giulia

Bra tips!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress