15 februari 2013

Nyligen loppade!

Loppisfynd

Jösses, jag är inne i ett riktigt loppis-flow just nu! Jag kommer hem med nya prylar var och varannan dag! Superskoj! En del har jag inte hunnit fota än och andra är kommande projekt som skall slipas, målas och fixas! Men här bjudar jag iallafall på några smågrejer!
 
De vackra trägalgarna fyndade jag för en femma styck och det är mitt bästa fynd för veckan faktiskt! Så himla fina att hänga upp på väggen, kanske sätta i ett print/foto som jag gjort? Den andra galgen är perfekt för att hänga snygga magasin på! :)
 
En fin glasask att förvara vackra smycken i blev min för en tjuga.
Foto: Sofia
 
 
erikasblogg.se

Asken är jättesöt!

Svar: Tack fina du! :)
Sofias Inredning

Elin

Åh, dom där galgarna var ju helt fantastiska!

Svar: Ja visst är dem helt underbara!? :)
Sofias Inredning

Carro

Åh. Grymma grejer. Vilka är dina favoritloppisar här i stan?

Svar: Tack! Jag har på senare tid upptäckt Holmens Marknad så den tycker jag är bra. Ibland hittar jag grejer på Myrorna på Järntorget. Annars är Smyrna på Hisingen bra! :)
Sofias Inredning

Ellenor

men åh vad fina fynd!!

Svar: Tackar! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress