Den här lägenheten är just nu till salu på Stadshem och jag tycker den är så himla fin och stylingen lyfter verkligen lägenheten! Ibland är det enkla det vackra! Det behöver absolut inte vara övermöblerat och mycket detaljer för att det ska vara vackert. Enkla vita väggar och få favoritsaker är nog så snyggt! :) Och hur inbjudande ser inte sängen ut?! :)
 
Foto: Stadshem
 
 
Elin

Åh, så fint! Där skulle man verkligen kunna bo!

Svar: Ja eller hur?! :)
Sofias Inredning

JUNITJEJ

Verkligen, där skulle man bo!

Linda - Design Concept

Riktigt snyggt!

Sv: Stämde nästan;) Lisa som är kompis med Anna är min sambos syster. Trevligt sammanträffade att det var så:)

Fin kväll!

Svar: Haha okej, nästan rätt då! ;)
Sofias Inredning

Linda

nej men nu blev jag ju inte liiite sugen på att flytta ^^drömmen är ett stort hus som jag kan inreda precis hur jag vill :)

Btw, jag blev utmanad av att skriva i en lista med olika saker. Så nu tänkte jag utmana dig att göra samma sak. Inlägget kommer upp klockan 15 i morgon, torsdag på min blogg. :) Hoppa på utmaningen om du känner för det :)

Svar: Jag håller med! Är också riktigt sugen på ny lägenhet men vi har väl ändå tagit beslutet att vi får stå ut i lilla ettan tills vi pluggat färdigt. På så sätt kan vi lägga undan lite varje månad och kanske köpa något eget när vi pluggat klart istället :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress