Imorgon ska jag ge mig på årets julkola. Det har liksom blivit en tradition att varje år köra på en lakritskola, speciellt kul när min ena svägerska är så förtjust och pratar om dem när julen närmar sig. Ja, då måste man ju bara göra dem i år igen :)
Jag brukar köra på Johanna Westmans recept och doppa kolan i mörk choklad och strö flingsalt på - den perfekta balansen mellan sött och salt!
 
Ett tips är som man gjort på bilden nedan. Köp fina askar och slå in kolan i papper och ge bort till julens värdar. En uppskattad gåva som alla får njuta av :)
 
 
Tina

Åh det receptet kör jag också med. Visst blir de goda! :-) Brukar också bli tillfrågad om när jag ska göra de där goda kolorna igen och brukar skänka bort till jul. Till mångas förtjusning.

Ha en trevlig vecka!

Kram T

Hanna Karlsson

Åh vad gott det låter!

Elin Jonsson

Såå gott! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress