19 augusti 2013

Svävar på moln

Personligt

Nu är min semester över och idag var det åter dags att gå tillbaks till Handelsakademin och min utbildning till butikskommunikatör. Mina två semesterveckor var underbara, jag har mest tagit det lugnt men förra veckan hann vi också med en roadtrip uppåt Bohuslän (som ni kanske sett på min Instagram @sofiasinredning).
Vi åkte ju såklart med våran folkabuss och vi kände verkligen att vi höll stilen på vägarna.
En annan sak som hänt: Söndagen den 11/8 förlovade vi oss! Det hände på en klippa i solnedgången utanför Fjällbacka. Jag blev så otroligt överraskad och rörd! Den senaste veckan har vi varit som nyförälskade och jag svävar fortfarande på moln. Livet är bra härligt! :)
 
Foto taget via min Samsung
 
 
 
 
Linda - Design Concept

Stort GRATTIS till förlovningen!!


Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Elin Jonsson

Men åh, så mysigt! Stort grattis :)

Svar: Tack snälla!! :)
Sofias Inredning

Designtjejen/Emmelie

Stort grattis!! Så roligt! Förstår att du svävar på små moln!

Svar: Tack så mycket! :) Ja, man är allt lite nykär ;)
Sofias Inredning

TC

Åå vad roligt =) Stort GRATTIS till er =)

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

OpenYourDoor

Stort stort grattis! Finns ingen finare känsla än att veta att man kommer spendera resten av sitt livet med den man älskar! :)

Caroline

Oj vad roligt - grattis! :)
Det är en underbar känsla!

Om det blir dags för bröllop i framtiden får du kika in på min hemsida www.paperdoll.se där jag erbjuder design av inbjudningar till bland annat bröllop!
Lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress