28 augusti 2013

Med god smak

Inspiration

Bolagets hemsida förmedlas just nu ett jättefint radhus som är inrett, enligt mitt tycke, i väldigt god smak. Jag gillar de mjuka tonerna som liksom tar för sig ungefär lika mycket i inredningen och den där kubhyllan i vad som ser ut att vara i plywood är ju jättefin! :)
 
Foto: Bolaget fastighetsförmedling
Marie Bergman

Gillade den sista bilden! =)

Sara Pedersen

Älskar vitt!!

Elin Jonsson

Wow, otroligt fint!

Annika

Fint :)

JUNITJEJ

Så fint man kan ha det!

Emelie Petersson

Otroligt fint :-)

Jon

Vilka fantastiska bilder! Kan tänka mig bo där! :)

Johanna

Precis en sån här blogg jag behöver! Älskar inspirationen! Denna bokmärker jag i favoritlistan!

Svar: Vad kul att du gillar! Välkommen tillbaka :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress