Kolla här vilket underbart gammalt fönster som jag kom över när vi var på en liten roadtrip häromdagen. Och jag skall behålla det precis som det är, risigt och med sprucken och flagnad färg. Detta skall jag ha som dekoration på väggen tror jag :)
 
Foto taget via min Instagram
 
 
Helena N

Supervackert fönster! Vad får man ge för ett sånt fönster på loppisar där du handlar? Jag lovar att det hade kostat snuskigt mycket pengar här i Stockholm, snyft.
Och du vet vad som gäller va?! Bildbevis när det sitter uppe så klart! :-)
Kramis Helena N

Svar: Ja visst är det helt underbart!? Grejen är att vi skulle egentligen köpa fälgar till bussen på en blocketannons. När vi kom fram så höll han på att rensa ut sitt sommarställe och i ladan hade han massa gamla fönster som bara stod och förstördes. Då frågade jag om han ville sälja dem. Jag vågar knappt säga vad jag fick betala... Jag gav 50:- för detta. Det var det finaste han hade men jag ångrar att jag inte köpte några fler!!! Kram
Sofias Inredning

Johanna

Jätte fint!!

Elin Jonsson

Så vackert!

Linda - Design Concept

Men vilket fint fönster! Vilket fynd! Tycker verkligen du ska behålla det som det är:)

Kram /Linda

Emma

Åh vilket fint fönster! vill oxå ha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress