Just nu ligger jag i hotellsängen och skall snart stiga upp till en ny förväntansfull dag. Det är nämligen Bloggforum i Göteborg i dagarna två. Vi bor på nyinvigda Radisson Blu Riverside Hotel på Lindholmen och jösses vilket fint hotell! Ett hotell som faktiskt min pappa varit med och byggt så om ni någon gång bastar här så kan ni tänka på att "den har Stefan byggt". 
Igår hade vi några inspirerande föreläsningar om trender och att våga gå sin egen väg med såväl vägval, företag och bloggen. På kvällen åt vi en helt fantastisk middag på hotellets restaurang Cuckoos Nest, med riktigt god mat och häftig inredning.
Idag är det kreativitet i fokus med besök på Göteborgs Auktionsverk, föreläsning av en möbeltapetserare (passar ju mig, jippy) plus en massa andra roliga saker. 
 
Nedan får ni ett smakprov på hotellet. Rummet som jag bor i är helt fantastiskt med utsikt över hela Göteborg. Innan middagen igår kväll avnjöt vi champagne uppe på takterrassen och där hade jag gärna spenderat mer tid i sommar ;)
 
Foton tagna via min Instagram
 
Hannasinspo

Uppdateringarna från bloggforum kryllar på instagram. Tyvärr kommer jobb mellan för min del! Hade varit kul att ses!

Annika - Design and Splendours

Ni verkar ha haft två kanondagar! Även jag får tyvärr endast ta del av dem på alla bloggar och instagram den här gången. Synd! Bättre lycka med planering nästa gång. Kram!

Svar: Ja det var verkligen en lyckad träff! Synd att du missade, men det blir ju fler gånger ;)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress