I ungefär fyra års tid har jag funderat på att köpa en Kitchen Aid och mitt problem har varit att jag inte kunnat bestämma mig för vilken färg jag vill ha. Jag har velat fram och tillbaks... Vit, silver, rosa, vit, vit/glitter, grå m.m.
I våras var jag på Bagaren och Kocken här i Göteborg (ett jättebra tips till dig som vill se alla färger IRL) och då hittade jag en matt varmgrå Kitchen Aid i kulör "Gun Colour" som hade lite industriell känsla. När vi sedan bestämt oss för den kulören så visade det sig att den utgått och den har i princip varit omöjlig att hitta någonstans... Men så för några veckor sedan så gick jag in på Cervera i Göteborg och där stod deras sista exemplar! :)
Så i Söndags var jag och min andra hälft nere på stan och köpte hem den och vi har redan använt den flera gånger! :)
 
Foto: Sofia
 
Linda

Riktigt snygg! En dag ska jag köpa mig en Kitchen Aid jag med :)

Hanna

Så fin så! Har en röd vacker här hemma :)

erikasblogg.se

Wiiii!! Va roligt! Nu kan vi va "Kitchen aid-kompisar", hihi. Vad har du bakat för gott i den? Kram!

Millan

Vad avundsjuk jag blir! ^^
Jag vill ha en turkos...eller rosa..eller...det finns för många fina färger!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress