25 november 2012

Julmys!

Inspiration: Jul

Har ni börjat få någon julstämning än? På "jobbet" har vi premiärdruckit den första lättglöggen och spelar julmusik i högtalarna. Tomtar och röda dukar har vi sålt i flera veckors tid. Så julstämning ja, det har jag allt fått! :) Men jag kan liksom inte med att börja baka lussekatter och pepparkakor och göra julgodis än, inte före första advent iallafall. Så nu hoppas jag att den här veckan går fort så att man kan börja göra allt det roliga!
 
Hur har ni gjort? Har ni "tjuvstartat"? :)
 
Jag bara älskar den här bilden! De robusta verktygen, skålarna, marmor, stjärnanis och nejlikor. Mums!
Foto: Ikea Livet Hemma/Roland Persson
 
Jennica

Håller med, jag vill helst inte heller börja förrän förste advent! Däremot så funderar jag och planerar en del inför just förste advent. Och ikväll drack jag min första mugg glögg - älskar glögg!!

Svar: Ja glögg är ju helt fantastiskt gott och det tycker jag ska avnjutas så mycket som möjligt under December, det får man unna sig :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress