I skolan är det just nu fullt ös för att hinna med allt som skall göras innan jag avslutar den ettåriga möbeltapetserarutbildning på Nääs Fabriker.
Jag håller just nu på med flera projekt, två rokokostolar, en sypall och den här härliga fåtöljen. Fåtöljen köpte jag på Vinden Second Hand i Alingsås för 230 kr.
Så hur ligger jag till med den just nu då? Jo, jag har gjort klart resårhuset och nu väntar stoppningen. Sen skall det väljas tyg. Och jag har beslutsångest. Blä!




Foto: Sofia

Marina

Väntar med spänning på hur de olika projekten framskrider! Så kul att se före och efter bilder och allt mitt e mellan :)

Josefine - DECObasic

Kanske vitt skinn och rustika slitna silvernitar eller något grövre grått tyg kanske kan va snyggt och om man kan ta bort kjolen och fräscha till benen? Bara en idé :) Oavsett blir det säkert skitsnyggt som vanligt, ska bli kul att se va du gör med den! :) :)

Sofia - Sofias Inredning

Jo jag har väl en idé i mitt huvud. Benen samt ramen runt har jag målat svart, sen har jag en förhoppning att kunna klä utsidan i plåt. Får se om jag lyckas :)

Josefine, jag kan inte kommentera hos dig! :(

Designtjejen/Emmelie

Men gud vad roligt att du går den!!!! Bor du i närheten?? Jag kommer precis därifrån.. eller ja.. från Nääs/Öijared :-)

Kramar

Sarah

Mycket spännande! Kanske filma hur du gör med den? :-D



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress