Då var det dags att anordna min första tävling. Du kan just nu vinna 4 rullar spetsbård ur Boråstapeters nya kollektion Vintage.

Bårder var ju riktigt stort på 90-talet men försvann för några år sedan och sedan dess har utbudet inte varit så stort. Men nu verkar bårder vara på ingång igen!

Bården som du kan vinna är en vit spetsbård som du kan använda på vägg, antingen sätta uppe vid taket eller mitt på väggen eller kanske rama in en dörr? Vill du inte ha bården på väggen kan du ju alltid ha det till pyssel, klä in lådor med eller vad som helst. Bara fantasin sätter stopp!

Tävlingsregler? Inga alls! Fyll i ditt namn och e-postadress och skriv en kort motivering till varför just du ska vinna! Det jag önskar från vinnarens sida är en bild på vad man använt bården till! :)

Tävlingen avslutas 15e Mars 23.59.


Tävlingen är avslutad!


Foto: Boråstapeter



Erika

Åhh jag är med och tävlar! Vi flyttar till vårt första hus i september och jag går mer eller mindre i inredningstankar varje dag. Har fått lov att inreda dressingroomet i MIN stil och lådor med spetsbård på skulle ju bli huuur bra som helst ;) Kram!

Förvirrade Morsan

Jag är helt klart med! Jag har fått lite dille på spets på sistone, men har noll ekonomi för att genomföra alla de pysselprojekt jag har planer för. Skulle jag vinna skulle jag kunna pyssla gärnet, vilket är min terapi i livet. -håller tummarna-

Nina

Föll pladask för denna bård, håller på samla ihop till en stuga som jag och min kille ska bygga. Den här bården skulle passa utmärkt till stilen som jag tänkt ha där! :) självklart kommer en bild på när den är uppe!

Philippa

Hej Sofia!Jag skulle vilja vinna denna bård för att kanske bli lite mer kreativ när de gäller tapeter,inredning osv..har ju som sagt ingen anning om vad jag skulle hitta på men de ska jag väl kunna komma på :)

Anne

Jag är självklart med och tävlar!



Flyttade in i ett nytt hus 1 feb och skulle behöva all piffning jag kan få till vårt sovrum som idag har två olika tapeter och bård i rosa, guld och grön. Den abslut värsta kombo jag sett! Jag skulle vilja måla hela rummet i en blågrå färg och använda den här helt underbara spetsbordet nästan uppe vid taket. Det skulle bli så himla snyggt!!



Hoppas hoppas jag vinner. Den där bården är helt underbar!

Renée

Spetsen är väldigt fin,

den skulle kunna bli min.

Den vita kulören,

passar bra till den övriga interiören.

Att antalet är fyra,

passar jättebra i min lya.

Elin

Åh, den hatade älskade bården, eller hur man nu ska se det! 90-talsbårderna var ju mest gräsliga, men denna är ju helt underbar!!!!! Vill ha!! Många användningsområden faktiskt! Kul tävling och härlig blogg du har förresten!

Karin Ohlsson

Hej Sofia!

I höst, efter två års väntan, får jag och min sambo äntligen nycklarna till vår nya lägenhet! En bård skulle ALDRIG komma upp på våra väggar, tänkte jag! Sedan såg jag dessa grymma bårder och måste nog tänka om. Och om de inte åker upp på väggen kan jag komma på TUSEN andra kreativa sätt att använda dem på! Det kliar i fingrarna...

:)

Karin Ohlsson

Hej Sofia!

I höst, efter två års väntan, får jag och min sambo äntligen nycklarna till vår nya lägenhet! En bård skulle ALDRIG komma upp på våra väggar, tänkte jag! Sedan såg jag dessa grymma bårder och måste nog tänka om. Och om de inte åker upp på väggen kan jag komma på TUSEN andra kreativa sätt att använda dem på! Det kliar i fingrarna...

:)

Sofie

Åh denna skulle jag helt klart använda till mycket. Ska renovera hallen och trappen i nyköpta huset. Älskar att pyssla och måla om gamla möbler. Ser väldigt många olika användnkngsområden med denna fina bård. Både stora och små projekt :)

Caroline

Jag är absolut med och tävlar!



I mitt lilla kontor, där jag jobbar med mina foton och har mitt lilla företag har jag inrett med mycket rosa. Det ska bli ett litet rosa krypin, Spetsen skulle jag sätta på väggen som en stooor ram runt alla andra "riktiga" ramar. Jag skulle även lägga endel mellan en stor glasskiva och bordsskivan på mitt gamla skrivbord som ska renoveras. Verkligen ett udda mönster på ett skrivbord :)

Sofia - Sofias Inredning

Jag vill också vinna Sofia! Jag har sån otur i tävlingar nu för tiden så det hade vart roligt att vinna nått någon gång! Men jag tror att min otur beror på att jag haft sån otrolig tur med kärleken!! =)

Om jag vann skulle jag nog vira in mig själv i spetsen och se dum ut tänkte jag. =)

Love you mucho/// Televinken

Johanna

Men vilken underbar spets- helt ljuvlig, den ska få förgylla vårt blivande barnrum;) kram Johanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress