Ni kanske kommer ihåg det här inlägget där jag berättade att jag hade köpt min första men Inte sista pryl inne på Artilleriet. Det var flera av er som gissade att jag hade köpt en lampa, och visst var det så! Nämligen en industrilampa från Hay, som man liksom klämmer fast på saker. Just nu sitter den fastklämd på min stringhyllekopia i köket och ger ett bra ljus för mörka kvällar.
Jag funderar skarpt på om jag skulle unna mig en till. Skulle ju passa perfekt att ha två stycken som sänglampor, en på varsin sida om dubbelsängen fastklämd på en gammal dörr som skall agera sänggavel. Vad tror ni om det vänner? :)
Har ju varken dubbelsäng eller sambo som det är nu men man vet ju aldrig vad som händer i höst.. Hihi :)


Foto: Sofia

Industrilampor

Riktigt, riktigt läckert! Jag älskar industrilampor ;)



Har du sett de här?



http://www.internetmobler.se/brand.html/industrilampa-industrilampor

Lina på rumochrabalder

Jättefin lampa! Har kommit på att lapor är bästa inredningsgrejen, de förändrar allt i ett rum. Kram!

Malin

Oj så snygg lampa! Helt klart i min stil.

En sänggavel av en dörr är ju galet snygg, även om du inte har någon sambo för tillfället så kan du ju alltid göra det till dig själv.

Ställa sängen i mitten av dörren, och fixa lite med växter och bord på sidorna :D



- Malin

Tiff

Läkert. Fin bild oxo.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress