För några veckor sedan kände jag mig oerhört trött på min tallrikshylla som hängde i köket. Innan den sattes upp hade jag min stringhyllevariant där och jag har saknat den. Så förra helgen åkte den upp igen! Dock är jag inte så förtjust i hyllplanen så de ska jag byta ut. Antingen drivveds-plank eller furuhyllor som betsas antingen gråbruna eller svarta.
Jo förresten, boken om frukt och bär köpte jag också på bokrean, 49 kr, värsta fyndet! :)








Foto: Sofia

åsa

hej! såg inlägget du har gjort om skolan i tibro. jag har själv gått där å den kan jag verkligen rekomendera! =) jobbade i sthlm efter skolan och nu har jag eget =)

Nina

Fin hylla! Måste också sätta upp en hylla.. har ingen plats för mina bakböcker ;)



Hittade köksbordet på SK möbler som finns här i Lycksele :) vet faktiskt inte om det finns någon annanstans, men köksbordet borde ju finnar i andra möbelaffärer med!

D A H L È N

Åh jag bara älskar spets-burkarna! Är de köpta så eller har du fixat de själv? :)

TC

har länkat till dig =) Tänkte att du kanske ville veta =)

Johanna

Jätte fint. Gillar allt du har på hyllan!

Designtjejen/Emmelie

Vad fint det blev!!

Sofia - Sofias Inredning

Tack för erafina kommentarer :)

Sofia - Sofias Inredning

Dahlén:Jag har spraymålat burkarna själv, kolla i min renoverings- eller pysselkategorin :)

TC

sv. Hehe aa det du köpte va redan slut så fick nöja mig med det, men det funkar lika bra att skriva i så =) Tack =) Aa just de ja, såg på din blogg att du var på mässan. Men jag såg aldrig dig. Fast jag stod inte i montern hela tiden så vi gick nog om varandra kanske...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress