Jag hittade de här fina bilderna på bloggen Weekday Carnival och gillade verkligen idén med att vika papper. Så enkelt men såååå effektfullt! Jag är så sugen på att pyssla ihop några pompoms och kanske vika papper i fina pasteller såhär snyggt? :)
 
Foto: Weekday Carnival
 
 
lina på rumochrabalder

Sicka snygga bilder! Weekday carnival är verkligen en favorit. Kram!

Svar: Absolut! Grym inspirationskälla :)
Sofias Inredning

Karin

Vilken fin inspo!

Annika

Fin blogg :)

Designtjejen/Emmelie

Wow, så vackert! Jätte, jätte fint!

Svar: Ja visst är det! Jag vill bjuda in till fest och piffa och pyssla nu, nu nu!!
Sofias Inredning

Mari

Gud så mkt fint. Älskar all inredning :)

Lina

Hej!

Älskar du - liksom oss - gammal och nött heminredning?! Vi har en nystartad blogg där inläggen är fullkomligt PROPPADE med inspirationsbilder, tips och Gör-det-själv (tutorials)! Vi har också en Till-Salu-kategori med väl utvald och helt unik heminredning!
...för de som inte vill missa ett enda inlägg finns vi på Bloglovin! VÄLKOMMEN IN!!!
Ha en kanondag! KRAM // Lina

PS. Gillar du tatueringar finns en något äldre blogg smäckfull av tips, målningar, äventyr och Requests! ;) ...funderar du på en tatuering men inte hittat det perfekta motivet? Tveka inte på att höra av dig! ;) http://liinanonstop.blogg.se

Emilia

Så fint!

Maria

Läckert och snyggt! 80-talsinspirerande! :)

kiwiberries

väldigt fint!!

Y A S M I N E M I N E - FASHION FOR YOUR EVERYDAY LIFE

Kolla gärna in min blogg efter inspiration!

TC

Kolla in veckans inredningsblogg på blogg.se och läs svaren =)

Svar: Så himla roligt för dig! Och tack för den superfina länkningen! :)
Sofias Inredning

Carro

Så vackert!

sussie

Verkligen grym inspo. Älskart!

sofia

så fint de gjort! :)

Nilenna

Nydelig ja! ^^

Emma

snyggt!! det gjorde ju himla mycket med "lite vikt papper" (:

anna

riktigt fint!

rebecca

älskar färgerna!!

yasmine modell mamma och fru

så fint
allt bra med dig?
kram

Johanna Öberg

fin inspo:)

Vendela

härliga bilder!

sara

snyggt!

Anonym

delyser.blogg.se

Anonym

delyser.blogg.se

Sofia - fotograf

Åh jag älskar den här sortens pyssel just nu, sparar så mycket jag kan på både springpad och pinterest. Har du sett de här jätteblommorna - perfekt för bröllop? Jag har två tips, här kommer länkarna!
http://greenweddingshoes.com/diy-giant-paper-rose-flower/
& http://www.designsponge.com/2012/02/diy-project-giant-paper-flowers-from-ruche.html#

Svar: Tack så mycket! :)
Sofias Inredning

Tess

Åh, så fint! :) Kram

Evelina

Älskar spontan kreativitet. Underbart med kreativa bloggar, tack! ;)

Elin

oj så mycket fint!

Emelie

Vilka snyyyga bilder! Du är duktig på detaljer, minnsann! :) trevligt o härligt med kreativitet och kreativa människor! :) <3 kram!

Clara

va härligt fint, och grymma färger!

Susanna - mitt liv i Oslo

Tack för en inspirerande blogg! Önskar man hade tid till att fullföra alla dina tips bara :)

Den vita ljusluktan i trä har jag hemma, den är jättefin! :)

Svar: Tack snälla du, kul att du blir inspirerad! :)
Sofias Inredning

Elin

Snnygga ideér, måste testas :)

Flickan på scen

Jag som bara kollade runt på lite bloggar och så kommer jag in på denna och ser världens intressantaste godis! Bilden längst ner till vänster, har du recept till dom med? Kramar!

Svar: Nej det har jag tyvärr inte.. Men hör av dig till bloggerskan som har fotat bilderna, Weekday Carnival och kolla om hon vet! :)
Sofias Inredning

Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en underbar dag :):) Svara gärna på senaste frågan i Q&A - Vilken är din Magnum glass favorit ;) KRAM
*nojjz.blogg.se*

jaana

Inspirerande bilder!

Junitjej

Åh, vad fint!

Eleonore- Kokboksutmaningen

Så snyggt det blev! Du har alltid så härliga idéer :)

GeMina Arts

vad vackert!:)

Josefin

Åh, va fint! Min syster gifter sig i september så jag ska absolut tipsa henne om detta :D

Lina

Hej!! Superfin blogg du har!! Jag skulle vilja tipsa om min blogg, Joli, som visat sig vara otroligt uppskattad! Inläggen är proppade av gammal och nött heminredning! Allt i från inspirationsbilder till Tips och Trix, Gör det själv (tutorials)! Vi har även en Till-Salu-kategori med väl utvald och helt unik heminredning! ...för att ingen ska behöva missa ett enda inlägg finns vi även på Bloglovin! ;) VÄLKOMMEN! Kram // Lina http://jolii.blogg.se ...finns också en ny Facebook-grupp (Gammalt & Nött, LOPPIS) - gå gärna med i den, annonser för enbart vintage / gammal och nött inredning! Ha en riktigt bra dag!

Åsa

superfint

Sabina

Å, sådant här bara älskar jag! Jag kikar in på din blogg fler gånger, tack för inspiration! =)

VirginiaBeachRoofers

I like this site because of the quality of information that you provide. Please keep up such awesome content.

Roofers Virginia Beach

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress