För ett bra tag sen köpte jag med mig det här snygga printet från Lagerhaus. I kanske två månaders tid har den stått orörd ända tills jag för någon vecka sedan hade ett ärende till det stora varuhuset då jag köpte med mig en Ribba-ram till den. I like! :)
 
Foto: Sofia
 
 
TC

sv. Tack och det va så lite så =) Hehe aa verkligen =)

Karin

Himla fint!

Erika

Jättefint! Har med ett ordspråk inramat: Good enough is better then perfect, if it leaves time for fun". Himlans bra ordspråk tycker jag :)

TC

Hehe aa måste till ikea imorn bara o köpa mer vinglas, några blev inte riktigt bra =/ Men ska försöka lägga upp bilder på det imorn =) Åå vad roligt, får man kika in sen och se vad det blir för något =)

Jennica

Har sneglat på den där hos Lagerhaus ett tag nu, får nog ta mig i kragen och kila dit tror jag.... :)

Svar: Ja det tycker jag att du ska slå till på! :)
Sofias Inredning

Sofia - Hildas hem

Väldigt snyggt! Skåpet är så fint, jag gillar att det är sådär litet :)

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!


PS. Vad kul att du vill komma på blogg-picknicken, hoppas att det stämmer med ditt schema :)

Svar: Tack så mycket fina Sofia!
Sofias Inredning

anna

himla fint :)

Camilla

ÄLSKAR skåpet!

Svar: Tack snälla! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress