11 juli 2012

Arty!

DIY och Pyssel

Jag fick ett sånt sug på att fynda på loppis och måla ett skåp eller liknande på detta sättet. Lite strukturerad färgskvätt liksom. Vad tycker ni om detta, hiss eller diss? :)
 
Foto: Pinterest och Nordsjö Idé & Design/Susanne Langmarker
 
Frida

Fint! Påminner lite om Ylva skarps skåpklotter som hon gjort på ett antikt skåp. Supersnyggt!

Svar: Ja faktiskt! :) Gillar skarpt!
Sofias Inredning

TC

sv. Ne det var vatten baserad, men den är i o för sig från öb. Hade ingen aning om att det låg en färgbutik ganska nära haha. Har en tendens att vilja göra saker med en gång, så får skylla mig sj lite hehe. Dom skåpen var super snygga verkligen. Skulle inte tacka nej till ett sånt =)

Svar: Ja, är den från öb så får man nästan skylla sig själv :P Hi hi. Satsa på kvalité nästa gång, det blir mycket bättre i längden! :)
Sofias Inredning

Johanna

Skitcoolt!! Nått liknande skulle gärna få flytta in hos mig om vi hade haft plats! :)

Svar: Hos mig med ;)
Sofias Inredning

Karin

Hiss!!

Svar: Håller med!
Sofias Inredning

Jennica

Fräckt faktiskt! Gillade den undre bilden allra bäst, det var riktigt fint.
Testa! Spännande att få se resultatet.... :)

Kram Jennica

Svar: Ja jag är riktigt sugen på att prova, det riktigt kliar i fingrarna! :)
Sofias Inredning

Sofia

Den understa gillade jag. Tyckte det var snyggt. :D

TC

sv. Haha aa jag vet. Får sluta vara så ivrig. Men funderar ändå nu på att slipa ner den och måla den mattsvart istället. fått dille på mattsvart hehe

madeleine

Bild no2 gillade jag bäst, som en tavla på möbeln, riktigt snyggt! Hade vart coolt att ha på porslin också^^,

Piffa o Puffa

Jag gillar ingen av dem. Ser att det bara är jag som inte gör det, så kanske vänjer jag mig till slut:)
Härlig blogg och jag är glad att jag hittade hit.
Kram

Svar: Jag tycker att det är bra att man tycker om olika saker! ;) Det gör livet mer intressant. Kul att du hittade till bloggen och jag hoppas att vi hörs här snart igen :)
Sofias Inredning

Angelica Leptin

Både hiss och diss... skåp nr ett tyckte jag var fint för att de gav en känsla men diss för nr två då det såg så konstgjort ut. Om du ska göra detta, använd en lite mer vågad färg .. tror det skulle bli snyggare :P

lillavild

Skitsnyggt :) spännande! Undrar hur man gör det så det blir snyggt, tror det är lätt att man inte får till det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress