Se så fint det blev när min snygga tavla kom upp på väggen. Åh, jag är så nöjd :)




Foto: Sofia

Helena

Jo tyckte det var kul med lila klappar då man alltid annars har julpapper på alla :)



Åhh då måste jag kolla in på Åhlens nån dag!

Anonym

Så himla fint!

Elin Atterstig

Oh de är så fina. Tänkte också köpa någon av dessa när jag var där. Så tjusigt det blev på din vägg!

Sissi

så fin!

LORISSA LOVEBOMB

Jag håller med, jättejättefint! :)

Sandra

Vad snyggt det blev! :)

Junitjej

Fin tavla!

Kajsa

Fin tavla ! :)

Fanny- (fotoblogg)

Jag älskar dem fotografierna!

Annster

Fin! :)

emelie

åh vilken häftig tavla :)

rebecca

Vee Speers är så himla bra.

cornelia

jätte fin tavla :)

Rebecka

FINT!!!!! jag vill också att mina bilder ramats in!

Kuriosakabinett

Åh jaga var på den utställningen på fotografiska och den var helt underbar. Tusan att jag inte köpte någon plansch!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress