De senaste veckorna har det trillat in många nya läsare och det tycker jag ju såklart är jättekul!! Och det är extra roligt att ni inte bara trillar in utan ni stannar kvar och förhoppningsvis blir inspirerade!

Ni som har följt mig under en längre tid vet att jag använder mig mycket av olika företags inspirationsbilder men även egentagna bilder. Egna bilder beror helt på fantasi/väder/ljus/tid. Men nu vill jag veta vad du vill se mer av här på bloggen..?
Vill ni se mer bilder från mitt hem? Mitt liv? Ska jag bli mer privat?
Vill ni ha mer tips på nya tapeter? Eller kanske nya produkter och inredningsdetaljer?
Ska jag göra fler inspirationskollage/moodboards?

Ägna någon minut till att fundera och lämna sedan en kommentar - hjälp mig att bli ännu bättre! :)


Foto: Joel

D A H L È N

bilder från ditt hem och även massa mer loppisfynd och renoveringar. Det är de som inspirerar mig på din blogg :)

Jos

Ja mer om ditt liv och mer om egen inredning i ditt hem osv. Därför jag läser :) mer privat skulle också vara intressant. Att veta vem du egentligen är, för jag har faltiskt ingen aning :)

Sara

Fin :)

Eleonore- Kokboksutmaningen!

Alltid kul när det kommer fler läsare :D

sv: Ja visst är det något speciellt med alla hjärtans dag ändå!

Ida

Inrednings detaljer som kan göra stor skillnad :) all inredning är bra!

mj

Tycker du ska skriva om ungefär om de sakerna du redan skriver om. Skulle vara kul med fler renoverings bilder och tisp och trix.

Tycker du inte att du behöver skriva mer om ditt privata liv (om du nu inte känner för de) Visst små saker kan ju vara kul och veta. men annars så tycker jag om din blogg :)

Erika

Jag är som du vet ganska ny besökare här på din blogg och jag måste säga att jag älskar din blogg (men det vet du ju redan, hihi). Tycker det är kul när du visar bilder från ditt hem och renoveringsobjekt du har. Det inspirerar mig till tusen ska du veta! TACK för en bra blogg :) Kram.

Gilberto

well, first it is impossible not to comment your photo, unbelievable!

I like your blog the way it is, has enough variety.

Particularly I like a lot of floors, paintings, design objects and their talented crafts.

Congratulations!

Wiiiings

Har läst din blogg nu några månader och du har gett mig jätte mycket tips&råd och jag har blivit mer inriktad på design! Loves it. Jag vill se fler projekt du ändrar och pysslar om, loppis fynd och hur du kombinerar i ditt hem med prynader, och de vise pinaler. Älskar din blogg, helt fantastisk!

Felicia

åhh din blogg är jätte bra :)

camilla

Jag vill ha tips på enkla/svåra tips på att lyfta småsaker, ex som du visa med de tapetserade hyllorna. Gärna tips på tapeter också! Må gott!

Wiiiings

vad glad jag blev att du svarade! Och att du gillade min design! :) Ja jesus, jag tror jag kollat igenom hela bloggen din, hittar alltid något spännande som jag kan ta åt mig och förändra här hemma. Helt klart ett smultronställe din blogg :)

Inkis

Kikar varje vecka om du skrivit något nytt,så inspirerande och inte för över-ambitiöst.Skulle vara ännu roligare med mer från ditt eget hem,renoveringar osv.Lite om dig men inte så att du blottar för mycket (för din skull).Har handlat av dig några gånger i affären och du känns så kunnig.

Trevlig blogg...fortsätt :)



Catta

ja, mer moodboards, mer personlig stil o hur du har det hemma :)

Lisa

Jättefin blogg !

Roligt med färger och liv i bloggar !

Jennica

Vilket fantastiskt foto på dig!



Jag är ju rätt så ny på din blogg och har därför svårt att säga om jag saknar något. Jag fastnade ju här eftersom jag tycker om din blogg! Jag tycker om blandningen av privata bilder och lite om ditt liv och bilder från andras hem. Jag tycker också om när du tipsar och visar renoveringsobjekt.



Om jag nu ska önska något så....ja, gärna fler moodboards. Försöker "lära mig" hur man gör sådana på bästa sätt, så det är spännande. Och du får också gärna tipsa om inte hela rum, utan mer detaljer i rum. Typ stilleben, hur man arrangerat en fönsterkarm och så vidare.



Fortsatt skön helg!

Kram Jennica

hellotruth.blogg.se

Jag är ute efter DYI-tips, du har haft några såna inlägg tidigare som varit grymma. Gärna mer av dom tipsen som inte lämnar en med ånger utan snarare framgång, om du förstår vad jag menar. :)

Josephine

Gärna inredningstips som ger det lilla extra! Detaljer och sånt som gör att man faktiskt får ett fint hem som katalogerna visar, även om man inte känner för/har råd att betsa om golv och måla om väggar :) Älskar också dina renoveringsobjekt och hoppas att få se mer av detta! Ge gärna mer info om tillvägagångssätt också! Tack för en grymt inspirerande blogg! Följer med glädje! //Ny läsare

Josephine

Hej!



Gärna fler konkreta inredningstips som ger det lilla extra! Detaljer och sånt som gör att man faktiskt får ett fint hem som katalogerna visar, även om man inte känner för/har råd att betsa om golv och måla om väggar :) Älskar också dina renoveringsobjekt och hoppas att få se mer av detta! Ge gärna mer info om tillvägagångssätt också! Tack för en grymt inspirerande blogg! Följer med glädje! //Ny läsare

Madde

Jag gillar att läsa och bli inspirerad av omgjorda secondhand fynd, pyssel/gör det själv etc eftersom jag är kreativ och älskar att skapa själv :-)

Tack för en jätte rolig blogg som jag lagt på favoriter och följer!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress